Direktlänk till inlägg 15 maj 2015

2 lediga dagar kan göra ens dag

Av Emma Nilsson - 15 maj 2015 09:41

Hej!
Igår och idag är vi lediga från skolan och de känns... omg jag finner inga ord! Halleluja!! De känns som de är Söndag idag men de är lixsom Fredag! That feeling :))
Dagens planer är att gå till gymet och äta thai/indisk lunch.
Taggad på dagen!
Just nu sitter jag och tittar på reklam haha #roligt
Snart börjar en serie som jag tittar på (secret haha)

Hadee!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Nilsson - 19 augusti 2015 09:12

Heeeej alla underbara babes!! Hoppas att ni mår underbart super kalas braaaa:)) I Måndags var de skolstart för mig, i en helt ny skola! Som tur var hamnade jag i samma klass som 2 andra från min förra klass (Lina & Nheri) Måndagen var bra, alla ...

Av Emma Nilsson - 30 juli 2015 10:39

Heej! Nu var de några dagar sedan jag bloggade. Mitt wi-fi är väldigt segt, tar en dag att ladda upp en bild på Instagram så tänk då ett blogginlägg med massa text och bilder. Men i entrén funkar de bättre så de är här jag sitter nu. Igår solade...

Av Emma Nilsson - 28 juli 2015 07:35

Heej! Nu har jag & mamma mellanlandat i Danmark. Nästa plan bär av till Italien som jag har skrivit om i tidigare inlägg. Min uppdatering kommer kanske inte bli bäst för att jag vet inte riktigt hur de kommer gå med wi-fi't på hotellet. Men fly...

Av Emma Nilsson - 25 juli 2015 07:49

Heej! Nu sitter jag i ett hotellrum i Skåne och väntar på att vi ska gå ner och äta frukost. Igår åkte vi kl 12 till Skåne och kom fram kl 2. När vi kom fram checkade vi in på hotellet (vilket tog väldigt långt tid eftersom att de inte visste om...

Av Emma Nilsson - 16 juli 2015 21:12

Hej! Har precis kommit hem från Beatas land. Hade tänkt att blogga lite när jag var där men hade inget wi-fi där så det gick tyvärr inte:(( Men jag får ta tag i det nu istället, fast de har nog ändå kommit upp lite inlägg under tiden för jag tids...

Ovido - Quiz & Flashcards